30 Mart 2013 Cumartesi

SON DEFA DİYE SEVMİŞTİM



İlk ismini dudaklarıma aldığımda dudaklarıma aldığım son isim olsun diye geçirmiştim içinden nitekim baştan da her şey öyle gelişmişti. Çabucak yakınlaşmış çabucak bir birimize ismimizle hitap etmeye başlamıştık. Basit ama uzun cümleler kuruyorduk. Sanki cümleler yetmiyordu birbirimize olan hislerimizi anlatmaya ve biz cümleleri sözcüklerle dolduruyorduk. Her şeyi tek cümlede özetlemeye çalışan edebiyat öğretmeninden farksızdık her ikimizde.

Zaman zaman saatlerce tek bir konuya güldüğümüz, tek bir konuya kahkaha attığımız daha aklımıza geldiği anda ve o konuya dair tekbir sözcük dudaklarımızdan dışarı adım attığında saatlerce süren kıkırdaşmalarımız başlıyordu. Çocuklaşıyorduk. Şımarmanı seviyordum şüphesiz. Çocuklaşmanı ve neşeli olduğunda kurduğun devrik cümlelerini de seviyordum. Hatta zaman zaman başımı yastığa koyduğum anda gecenin yarısı aklıma kararsızlıkla kurduğun ve sen ve ben dışında kimsenin anlayamayacağı o cümlelerin geldikçe sessizce gülüyordum uyuyana kadar. Şımarık geçen akşamlarımızı seviyordum.

Güneş battığı dakika başlayıp ta günün ilk ışıklarına kadar beni bir ahize başında sabahlatacak insansın diye düşünüyordum. Ve senin sesini işittiğim hiçbir dakika hiçbir saniye uykusuz kalmaktan şikâyetçi olmamak için söz vermiştim kendi kendime. Şımarık kahkahalarının yansıdığı cümlelerin uykumu açıyordu adeta. Şımarık gülüşlerin beni kendime getiriyor ve mutluluk rüzgârına boğuyordu. Sevimliydin… -sevimli- sözcüğünü kullandığım son kişi diye sevmiştim seni.

Zaman geçtikçe daha da alıştık birbirimize ve yeni seneye bir bilgisayar başında birbirimize 160 harfe kadar izin verilen mesaj kutularından mutluluk dileyerek girdik. Birbirimizi düşünerek girdik yeni seneye. Alkol sarhoşluğu damarlarımda cinnetini sergilerken işte aradığım kişi diye sayıklıyordum yılbaşının soğuk ve loş minvalinde. Aradığım kişiydin… Şımarık tebessümleriyle en mutsuz anımda bile üzerimdeki kara bulutları dağıtacak ve mutsuz anında da bizzat gözyaşlarını sileceğim kadındın sen Sen defa diye sevmiştim seni… Hiç bitmeyecek gibi alışmış ve hayatımda hiç sona ermeyecekmişsin gibi yer açmıştım sana. Hayatımın her anına senden parçalar koymuştum. Son defa diye sevmiştim seni. Ama her tükenen aşkın ardından söylenen sözcük çıkıyor dudaklarımdan şimdi, yanılmışım.

Senin başka birine ait olabilme ihtimalini yinelemeden kurmuştum tüm hayalleri. Mutlusun yada mutlu görünmeye çalışıyorsun. Ve benden habersizsin. Bahar mevsiminin beşeri unsuru gibi lodos polen tanelerini gökyüzünde serbest bırakırken sen kim bilir hangi tanımadığım dudağın cümleleriyle tebessüm ediyorsun. Aklının ucunda bile yokum muhtemelen. Olmayacağımda. Melankoli… bir gün arkadaşça diye sınıflandırılan sohbetlerden birine mesela standart melankoli nedir diye sorarsan sana bunları nasıl anlatmalıyım diye soruyorum kendime. yanıtsız kalıyor tüm sorular. Başımı pencereye yaslıyorum. Umutsuzum. Böyle de olmalıyım. Son defa diye sevmiştim seni. Yüzüne dokunmadan, parmaklarının arasındaki yalnızlığı dolduramadan, hiçbir yabancı dudağa dokunmayan dudaklarımı tenine hatıra niyetine sürmeden… Son defa diye sevmiştim seni, sadece son yalnızlığımın ismiymişsin… 


22 yorum:

Ekin dedi ki...

İliklerime kadar aşkı ve ayrılığı hissediyorum. Tebrikler. :)

Ayça dedi ki...

Aşk bu olmalı.
Yüzüne dokunmadan, parmaklarının arasındaki yalnızlığı dolduramadan, hiçbir yabancı dudağa dokunmayan dudaklarımı tenine hatıra niyetine sürmeden… Son defa diye sevmiştim seni, sadece son yalnızlığımın ismiymişsin…

Son kısmı okurken tüylerim diken diken oldu adeta. Siz aşka ve edebiyata hakkını veriyorsunuz.

Simge dedi ki...

Sen insanı aşık edersin ya :D

Burak_Aydın dedi ki...

Bravo Marjinal Adam. :)

Alara_Senem dedi ki...

Senin edebiyatını ayrılıklar ve aşk meydana getiriyor. Bizim aşka bakış açımızıda sen meydana getiriyosun. Mükemmelsin. :)

Adsız dedi ki...

Seni yolda görsem sarılır bırakmazdım :) Aşksa aşk ayrılıksa ayrılık sen insanı büyülüyosun kendine.

İlkimmmmyy dedi ki...

Olum aşmışsın sen. Adam dokunmadan, öpmeden bu kadar seviyo. Bir şairi bırakan insan değil, insan kirliliğidir.
(İmza gününün agresif kızı)

Elifsu dedi ki...

Seni ayrılıklar güçlendiriyor. Yıkılmıyorsun dimdik ayaktasın. Sen yazarak nefes alıyosun çübnkü. Başarılar tebrikler. Bir aşk ve bir ayrılık elbette melankoli bu kadar iyi anlatılırdı ancak. (Y)

Büşra dedi ki...

Senin cümlelerin bir kadında bir erkekte, sevmeyi bilen her insanda kalıcı bir iz bırakıyor :) Gönülden tebrikler melankolik adam

Şeyma dedi ki...

Hiçmi imza günün yok, hiçmi bir yerde takılmıyosun? Seninle bir şekilde tanışmak istiyorum. Senin yüzünü tipini merak ediyorum. Mükemmel yazıyosun, sen her yazı yazdığında çocuk gibi heyecanlanıyorum

Meliha dedi ki...

Siz şair ve yazarlar birini hakkını vererek seven insanlarsınız. En güzel aşkı siz ve birçok sizin gibi insan hak ediyor. Sizin yazılarınızla 32m senelik hayatımda bir anlam oluştu. :)

Yağmur dedi ki...

Söz yok, yorum yok. Mükemmelsin melankolik adam. :)

Kübra dedi ki...

Tek kelimeyle HARİKA

Rabia dedi ki...

O kızın yerinde olmak nasıl bir duygudur acaba? Bu kadar sevilmek farklıdır sanırım ya :D
O kızın yerinde olsam bana bu cümleleri kuran dudaklarda yaşardım
Gönülden tebrikler melankolik adam :)

Unknown dedi ki...

Bazen bu kadar sevmek yetmiyor unutmak gerekiyor hani bir sigara yanar yanar yanar sapına kadar yanar ama o sigara sapına geldiği zaman söner işte buda böyle önemli olan sigarayı bitmeden söndürmek yada sapına kadar yakmak değil önemli olan bittimi bitirmek

Hande dedi ki...

Çok farklı yazıyorsunuz. Cümleleriniz bir bayanda iz bırakıyor gerçekten. Tebrikler :)

Gündüz Can dedi ki...

Yürüyüşün, duruşun, asaletin bide o hiç çıkarmadığın ve her gün değişen atkıların:D sen en başarılı yazarsın, şairsin kardeşim. Senin gibi bir dostum olduğu için şanslıyım

Pınar dedi ki...

Sen hakkını vererek seviyosun melankoli adam :) Her cümle her sözcük insanda bir his uyandırıyor )Y)

Eda dedi ki...

Kendine güvenin, fularını takışın, gündüzcanın dediği gibi yürüyüşün duruşun falan. Her gün istanbulun farklı bir yerindesin, hareketli yoğun bir hayatın var özeniyorum sana :D:D senin sevdiğin kız olmak nasıl bir duygudur acaba?

Dilay dedi ki...

Oha bunu geç farkettim okudum :D arkadaşım insanmısın insanüstü bir varlıkmısın sennnn???

Rabia dedi ki...

Defalarca okudum ve okuyorum gene. :)

Kayıp_Yalnızlık (Blog) dedi ki...

Sen mükemmelsin :) Tebrikler

Bumerang - Yazarkafe
script>