15 Haziran 2013 Cumartesi

Güvercinler Gibi Olmayın da...

2 senedir Taksim Gezi parkına sık uğrarım. Yazarım çizerim. Şehrin tam ortasında fakat şehirden oldukça kopuk bir nokta…

10.sınıfta gezi parkına giderdim Cuma okul çıkışları. Yalnız olurdum. Gezi parkındaki vazgeçilmez menüm simit çaydır. Parkın en marjinal en zengin menüsü şüphesiz. Çimler üstüne oturup, Simidi ısırmaya başladığım dakika çevreme güvecinler üşüşürdü. Simidimi paylaşmaktan hiç çekinmezdim hatta simidin yarısına yakını güvercinlere atardım. Serçeler ve beraberindeki kuşlarda eklenirdi zaman geçtikçe listeye.

Bu uzun bir süre böyle devam etti. Bir güne kadar; Bir gün yem satıcısı geldi ve yemlerini parkın her köşesine saçmaya başladı. Artık güvercinler gelmiyordu. Bunun peşine takılan serçe ve diğer kuş türleri de uğramıyordu. Bütün güvercinler benim simidime değil yem satıcısının yemlerine koşuyordu. O günden sonra park daha anlamsızlaştı benim için. Belki boğazımdan daha fazla simit geçiyordu, belki daha fazla doyuyordum ama simidin bile eskisi kadar tadı yoktu. Daha buruktu geçen zaman dimi. Daha neşesiz, daha cansız…

Aslında her şey bu noktada başlıyor. Çok uzatmak gibi bir isteğim yok. Tek dileğim Gezi Parkı  Başta olmak üzere, aşk, sevgi, arkadaşlık, dostluk ve buna benzer tüm konularda; sizler de güvercinler gibi davranmayın. Yem satıcısının peşinden koşup gitmeyin. Bir gün yem satıcısı gider ve aç kalırsınız..


Çünkü artık simit atan gençte gitmiştir… 

9 yorum:

Sinan dedi ki...

Çok güzel bir noktadan yakalanmış bir yazı. Tebrikler Emre bey.

Dogukan dedi ki...

Sizi kutlarım. Mesajınızı umarız herkes anlayacaktır.

Adsız dedi ki...

salı günü gözlerimizin önünde sırf fular,şal taktığı için copların hedefi oldu. o gercek bir direnisci buna ragmen meydanı terk etmedi bütün gün orada kaldı. umarım ciddi bir saglık sorunu yoktur. seni basta biz olmak üzere herkes cok seviyor BARISIN VE KARDESLİGİN SAİRİ

Sarısın Capulcu dedi ki...

Barışın ve kardeşliğin şairi. bugün bile fularını çıkartmadıysan sana HELAL OLSUN diyorum. senin gibiler iyi ki var

Gece_kusu_tumblr dedi ki...

Helal olsun sana. Gayet güzel bir yazı. Kendine Dikkat Et!!!

İrem dedi ki...

Kendine dikkat et melankolik adam :) Yazıya 100 points direnisciliginse: paha biçilemez

BüşBüş dedi ki...

Daha çok hayran oldum ben şimdi sana. Aşkı anlatıyor, romantizmi iliklerime kadar hissettiriyor ama icinde böylesine bir direnişçiyide saklıyor.

Umarım sen ve senin gibiler her direnişinde başarılı olursunuz. TEBRİKLER MELANKOLİK YAZAR

Ceyda dedi ki...

Emre bey herşeyi kısa ve öz anlatmış. Bugün güvercinler gibi memfaatlerimiz uğrunda koşarsak ve Taksim Gezi Parkından çekilirsek yarın belkide bir park bulamayacağız. Direnecek birşeyimiz bile kalmayacak. Tebrikler Emre Bey

Yeliz dedi ki...

Uzun uzun yorum yapardımda en güzel açıklayan şey: SEN SÜPERSİN EMRE
Her yer taksim her yer direniş

Bumerang - Yazarkafe
script>