19 Mayıs 2013 Pazar

Bir Sanat Eseri Gibi


Düşünceler kurgulayarak mı yaşanır aşk?
Bunca zaman dilimi susmak zorunda kalmışken…
Tenine dokunmaktan çekinmek mi aşk?
Dokunamayacak kadar uzakken bunca gün…
Aşk! Fazla romantizmden kaçmak mı? 
Kaybetmekten, yitirmekten ürkek bir çocuk gibi korkup ta...

Bir şair bunca sene yalnızlığa yazdığı şiirleri;
Hiç mi hak etmez bir kadının dudaklarında fısıldamayı?
Aşk! Kaybetmekten korktuğumuz için anılardan kaçmak mı?
Yoksa izler bırakmak mı mutlu geçecek günlere inanarak?
Oysa güzel olan bugün yaşadığımız değil midir?
Kaybetmek, her günün sonunda insana bahşedilmiş birer ödül...
Ve güzel olan bugüne ait olandır,
Yarına ait olmayan bugüne de ait değildir...

Aşk ismini şiirlerden saklamak mı?
Bunca zaman yalnızlığa armağan edilmişken onca şiir...
Aşk imkânsızı başarmak değil mi?
Bir sanat eseri gibi eşsiz ve bir sanat eseri gibi haz dolu…

Y.Emre


22 yorum:

Müge dedi ki...

Şiir degilde nasihat gibi.
Başarılar

Onur dedi ki...

Olgun, kararlı, kendini iyi yetiştiren bir şair. Gene kendine hayran bıraktın kardeşim. :)

Ecren dedi ki...

Senin tipinden çok kızı merak eder oldum =D

Serdar dedi ki...

Siirle aram iyi degildir fakat sizin sayenizde siir sever oldum. Basarilar genc adam :)

Türkan dedi ki...

Bende kayıp edebiyat yazarıyım. Yazılarınızı ve siirlerinizi severek takip ediyorum. Sizinle daha yakın iletişim kurmak istiyorum. Acaba bir telefon numarası veya bir iletisim adresi verebilirmisiniz?

Ekin dedi ki...

Birşey demiyorum ki ben daha :D

BüşBüş dedi ki...

Aşk ismini şiirlerden saklamak mı?
Bunca zaman yalnızlığa armağan edilmişken onca şiir...

haketmezmi? bunları yazan adam herşeyi hakeder.

Didem dedi ki...

Aşkı sizin sayenizde öğrendik biz :)

Sigaramın_Dumanı Blog dedi ki...

Bunları yazanı merak ediyorum. Ondan daha merak ettiğim birşey varsa oda bunları kime yazdığı?

Zeynep dedi ki...

Sigaramın_Dumanı Blog: Şanslı kız

Pazar_G?n?_Neses? Blog dedi ki...

Bir değil iki değil kaç aydır takip ediyorum. Gecen dolmuş kuyruğundaki sohbette aklıma geldiniz "nasıl sevgidir" diye özendim. Sizin gibi insanlara hayranım.

Gülay dedi ki...

Mükemmelsin, hayranım size ve aşk anlayışınıza.

Ceyda dedi ki...

Birçok erkeğe ders vermesi lazım emre bey'in "bir kadın nasıl sevilir" diye :)
Tebrikler. Başarılar :)

Deniz dedi ki...

Bu kadar mükemmel olmasanda olur şairim

İnci dedi ki...

Bundan sonra blog olarak tek tercihimsin melankolinin gunlugu

Neslihan dedi ki...

Böyle sevilmek isterdim doğrusu. Ay ne güzel olurdu ya :D

Rabia dedi ki...

Aynen "Neslihan" o kızın yerinde olmak nasıl birşeydir acaba

Tugce dedi ki...

Yalnızca tek kelime HARİKA

Mustafa dedi ki...

Deniz hanımı bile kendinize hayran bıraktıysanız birşey söylemek bize düşmez.

Yeliz dedi ki...

Sen bambaşkasın EMRE

Kader dedi ki...

Çok iyi abiiiiii

Sude dedi ki...

Nasıl bir sevgidir bu :D merak ediyorum abicim bu kız nasıl birşey bizim kadıköy cocugunu bu kadar asık etmis?

Bumerang - Yazarkafe
script>