14 Nisan 2013 Pazar

İMZA GÜNÜ!


9 yorum:

Deniz dedi ki...

Oha mutlaka gelicem :D

Çiğdem dedi ki...

İzmire degil ankaraya geliceksin. Seni birdaha bırakmam ben zaten D:D:D Göndermem istanbula hergün yazı yazıdırım :D:D En yakın zamanda Ankaraya geliceksin bak

Zeliha dedi ki...

Aydına gelemeyeceğine göre ben izmire gelicem o gün. Neyse seni görmek olsun nereye olursa olsun gelirim

Gaye dedi ki...

İzmirrrrr!!!!!!111111
Bu yazıların yazarıyla tanışıcam :D Sabırsızlıkla beklicem

Burcu dedi ki...

Senide izmirli yaparız :D Dönemessin birdaha istanbula.
Bekliyoruz melankolik adam :)

Hesna dedi ki...

Geliceeeeeemmmm

Zeynep dedi ki...

Ohanziii
Hem kitabımı imzalıcaksın hemde fotoğraf çektiriceksinnnnn benimleeee

zeynepgibibiri.tumblr.com

Ada dedi ki...

Gelicem ve Ben Seni Hep Uzaktan Sevdim Kitabınızdaki "sen gözbebeklerimin arasında saklı ada" dizesinin altına imzanızı attırıcam. :D
Başarılar melankolik adam

Kübra dedi ki...

Daha geçengün sizden bahsettim en yakın arkadaşıma. keşke imza günü olsa felan dedim. Dileklerim kabul olmuş. Ne diyelim dörtgözle bekliyorum.

Namık Kemal Anadolu Lisesi

Bumerang - Yazarkafe
script>