13 Kasım 2012 Salı

Bir Hayalin Son Noktası




14 yaşında ilk kitabım basıldığında henüz ilköğretim sekizinci sınıfa gidiyordum. O günlerde bir fuarda imza günü yapmak hayalden öte değildi. Çok değil, 2 sene önce,  İstanbul kitap fuarında dolaştığım sırada; "bir gün buraya imza günüm için geleceğimi" hayal etmiş ve var gücümle bunun için çalışacağıma dair söz vermiştim kendime. O hayalim, 16 yaşında çıkarttığım ikinci kitabımın imza günü ile gerçekleşiyor. 23 Kasım Cuma günü saat 12.00’de İstanbul -Tüyap- kitap fuarında gerçekleşecek “Ben Seni Hep Uzaktan Sevdim” adlı  kitabımın imza gününe bekliyorum..

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu zor gününde hepimiz yanınızda olucaz. Merak etme! Zor gün derken senin yapını biliyorum kardeşim gene heycanlanıcaksın,panik yapıcaksın falan ama bunlar güzel günler tebrik ediyorum seni.

Hayal_Perisi dedi ki...

İsmini kitap sayesinde ögredigim genc arkadasım burada gösterdigin basarıyı Insallah imza gunundede göstrirsin seni kutluyorum

Yusuf dedi ki...

kardesim yanında olamıcam ama kalbim seninle başarılar

Adsız dedi ki...

tebrikler melankolinin günlüğünü ilk defa görücem yarın görüşürüz

mehmet dedi ki...

Dostum kitap çıkarttıgın günü hatırlıyorum daha o gün gecmisti icimden imza töreni gibi şeyler. sana tüm hayatında ve imza gününde başrılar diliyorum

Adsız dedi ki...

Bravo genc şair seni kutluyoruz mükemmelsin. yarın yanındayız kardeşim. senin bugünde yaşadğın mutluluğu paylaşıcaz

Tebrikler dedi ki...

beykoz anadolunun tiki sairinin imza günü demek. tebrikler kardesim

böylesi......... dedi ki...

böylesini düşünmemstim hic. emre imza günü yapıcak deseler inanmazdım harbiden iyi yaptın kanka

yalnız-adam dedi ki...

melankolik adam zoru başardın yürekten tebrik ediyorum seni

Bumerang - Yazarkafe
script>