25 Mayıs 2012 Cuma

ONUNLA GEÇEN ZAMAN DİLİMİ

Bakışları öylesine berrak ve sakindi ki; durgun bir okyanustu sanki mavi gözleri o an… Ve ben gözlerinde süzülen ‘hayaller şilebinin’ yolcusuydum sanki. O kadar derin bakıyordu ki kalbimin en ücra köşelerine sakladığım aşk hisleri uyanıyordu. Kalbimde şiddetli bir aşk fırtınası başlıyordu. Mavi gözleri beni başka bir gezegene sürüklüyordu.
Derin bakışlarına süzülüyordu hayallerim.. sadece bunu hatırlıyorum. Gözlerini izlediğim zaman dilimi kısacık gelmişti o an. Sadece bakıyordum. Susuyordum. Konuşamıyordum. Kendime konuşma gücünü hissedemiyordum. Bakışlarından etkilenmemek mümkün değildi. Bakışlarının kendine has kokusu sarmıştı sanki gözlerini. Okyanus mavisi gözlerine damlıyordu hayallerim. Ve ben o hayaller denizinin şairiydim o an. Dudaklarımda kilitleniyordu içimde uyanan aşk duygularına nazaran kafiyelenen şiirler. Dudaklarımda mavi gözlerine dair şiirlerin trafiği vardı. Suskunluğu, masmavi gözleri, kahve saçlarının arasına özenle yerleştirilmiş sarıya çalan ince saç telleri… masal kitaplarından kopan bir sayfa gibiydi onunla geçen zaman dilimi.

Hiç yorum yok:

Bumerang - Yazarkafe
script>