28 Haziran 2013 Cuma

Yalnızca Seni Çok Sevdiğimdendir!..



Eğer bir gün yalnızlık silinecekse dudaklarımdan
Tek kişilik olarak kurguladığım ömre bir isim daha eklenecekse

Yaşadığım evde benim sesimden başka bir sesin egemenliği sürecekse

Ses tonum bir kadının sesine karışacaksa

Geleceğe dair hayallerde bir kadına yer verilecekse

Nedensellik ilkelerine göre kurguladığım gelecekte bana eşlik edecek bir isim yer alıyorsa

Ve tüm bunlara ben senin ismini koyduğum saniye huzurla doluyorsam

Şiirlerde daima bir kadın anlatılmalıysa;

Aşk sözcüğü arkadaş sohbetlerinde geçtiğinde aklıma ilk uğrayan kelime isminse

Ve ismini herkesten saklayıp ta bir yandan da cümle alem bilsin istiyorsam

Özlemin haziran gecelerinin koynunda saç diplerimi çekiştiriyorsa

Senin fotoğraflarını sol göğsümün bir karış altına konuşlandırılmış cebimde tek nüshalık birer belge gibi saklıyorsam

Yanında olamadığım her an dakika karşı konulmaz bir sarılma, bir ait olma ve ait olunma duygusuyla karşılaşıyorsam


Romantizmden sıkılacağını bile bile romantizm yapmaktan çekinmeyecek kadar cesursam

Vitrindeki her güzel kabul edilen elbiseyi senin üzerine yakıştırıyorsam

Doyumsuz hasretlerin provasını cümlelerinin hayatımda eksik olduğu dönemlerde kalbimin derinliklerinde canlandırıyorsam

İşaret parmağımla gösterdiğim ufuk noktasında şafak vakti ortadan silinen karanlık misali sonsuzluğa ulaşan hayallerimdeki ikinci şahıssan

Bir ömre dair kurgulanan uzun vadeli gelecek hayallerimde başının sıcaklığını başımda hissetmek isteyeceğim isme ait insansan

Bu dünyadaki en güzel renk gözlerinin kahvesiyse ;

Her yazı sana diye başlayıp, her şiir senin ismine inşa edilmiş akrostişlerden birinle sona eriyorsa

İsminin baş harfini ismimin baş harfiyle bağdaştırdığım dakika yüzümde belli belirsiz bir sırıtma oluşuyorsa

Ayrılık ve veda sözcüklerini seninle her türlü konuşmamdan özellikle uzak tutuyorsam


Yazma dediğin dakikalar defter sayfalarının bakir düzlüğü birer birer katlediliyorsa parmaklarımın ucundaki ucuz tükenmez kalemden sızan kelimelerle

Sensiz içilen kahvelerin tadı tatmin etmiyorsa


Ömrümün geri kalan kısmını seninle kurguluyorsam

Hayallerimin ismini senin ismin yapmışsam

Ve şu cümleleri yazdığım dakika kulağına “seni seviyorum” diye fısıldayıp dudaklarına hatıra bir öpücük bırakmak isteğiyle dolup taşıyorsam

Yalnızca seni çok sevdiğimdendir… 



24 yorum:

HANDE dedi ki...

Sen insanmısın diye sorucam ya! içim içime sığmıyor :D aşık oluyorum ben :D:D

Kayıp_Yalnızlık (Blog) dedi ki...

Olum tek laf yok. lafı bıraktım saygıyla önünde eğilicem o derece. naptın sen ya?

Ekin dedi ki...

Tarifteki kadının, o kızın yerinde olmak istiyorum. 2-3 defa aralıksız okudum. Tüylerim diken diken oldu okurken. Bu nasıl bir aşk diye soruyorum??

Ceren dedi ki...

Sustum ekrana bakıyorum. Senin gibi bir insan nefes aldıkça aşk yeryüzünden kaybolmayacaktır. Çok sev, çok sevil melankolik adam!!!

Deniz dedi ki...

Gözlerimi uyku sarmış tam, dedim yatmadan melankoliye vururum biraz. Aşk acısının dibindeyim. MÜKEMMELSİN MELANKOLİK ADAM

Semiha dedi ki...

Ne denirki? HARİKASIN MELANKOLİK ADAM

Sedanur dedi ki...

bence dünyadaki en mutlu kız bu yazıyı yazdıgın kız olmalı. bana biri yazacak bide bu kadar güzel yazacak mutluluktan ölürüm lan

Yağmur dedi ki...

insanı aşık edersin sen ya :D bu sefer çok farklı cidden çok farklı

İrem_Nur dedi ki...

"Özlemin haziran gecelerinin koynunda saç diplerimi çekiştiriyorsa"
bu romantizm, edebiyat, yazarlık falan degil bu aşk. sende aşkın başkahramanı.

Hakan dedi ki...

mükemmel demek senin yazıların demek. bunun dışında bunların sahibi olan insanda umarım seni bu kadar çok sever. sevilmeyi hak ediyorsun sen melankolik adam :)))

Zeyzeysizolmazz_tumblr dedi ki...

odunun içindeki aşık erkek :D emre fun <3 emre 4ever

Eda dedi ki...

güzel yazı yazan biri tebrik edilir ama bu güzel yazıları bir bayana yazmak taktir edilir. çok sev çok sevil

Bilge dedi ki...

naptın melankolik adam ya! gözlerim doldu, derin nefes aldım okuduktan sonra. gene büyüledin bizi

Tu?çe_Ye?im dedi ki...

böyle çocuğu al sarıl sarıl sarıl öp sev :D tatlılık %100 yetenek %100 aşk=paha biçilemez

Alara dedi ki...

aşk mıı sevgimiii bilmiyorumda gidip ilanı aşk yapsım geldi o derece oldum

Defne dedi ki...

Harikasınnn sennnn kiii :D:D

Baki dedi ki...

Yine emre yine emre :) mükemmel fevkalede

simge dedi ki...

agzım açık kaldı :D

Adsız dedi ki...

Yeterki insan sevmekten vazgeçmesin

Ural dedi ki...

üstün edebiyat diyalektik bakış açısı. TEBRİKLER MELANKOLİK ADAM

Buket dedi ki...

cümlelerdeki uyum, içtenlik samimiyet bunun yanında ciddiyet çok iyi emre çok iyi!

Nutellagilkızı dedi ki...

Bir kız için en iyi sevgili örneklerinden biri.

Sultan dedi ki...

Okuyorum okuyorum yok doyamıyorum

Ziyaretci_00799 dedi ki...

Maşallah tü tü tü :D

Bumerang - Yazarkafe
script>